for Kunder

Når det gælder aftaler om serviceydelser, bliver købsprocessen ofte et spørgsmål om tillid til de involverede personer. Derfor skal du som kunde vide::

  • At mindst én af vores indehavere altid medvirker ved salgsmøder. Det sikrer integration mellem drift og salg og er din garanti for, at aftaler overholdes.
  • At alt personale er veluddannet og jævnligt gennemgår videreuddannelseskurser. Du vil fra dag ét blive mødt af kompetente medarbejdere, der kender branchen, serviceydelserne og terminologien, og som kan fortælle om de forskellige muligheder.
  • At vi er en yderst kvalitetsbevidst virksomhed, og at vi ved, hvad der kræves for at fastholde et højt niveau.
  • At FSL’s kvalitetssystem sikrer, at du som kunde aldrig bliver skuffet. Vi respekterer vores kunder og ved, at deres tid ikke skal bruges på arbejdsområder, der er betroet os. Når vi siger, at vi vil være et aktiv for vores kunder, så mener vi det faktisk – hver dag, hele året rundt.

Vi er en stærkt kvalitetsbevidst virksomhed, og vi ved hvad der kræves når målet er et kontinuerligt højt kvalitetsniveau.
FSL har et kvalitetssystem der sikre, at du som kunde ikke bliver skuffet.
Vi respekterer vore kunder og forstår, at deres tid ikke skal bruges på ydelser der er betroet os – Når FSL kommunikerer at vi vil være et aktiv for vores kunder, så er vi det – hver dag – hele året.